نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی

نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی

نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی

نحوه استفاده از ریش تراش چرخشی

یکی از بزرگترین عوامل در هنگام استفاده از ریش تراش چرخشی برای بسیاری از افراد نگرانی از تحریک احتمالی پوست است. اگر هنگام استفاده از ریش تراش چرخشی، تحریک پوست رخ دهد، این می تواند به عوامل متعددی برگردد و نه فقط به این دلیل که ریش تراش برای شما مناسب نیست.

ریش تراش برقی چرخشی:

ریش تراش های چرخشی به نوع خاصی از تکنیک نیاز دارند و برای برخی ممکن است عادت به آنها بسیار دشوار باشد.

عامل دیگر استفاده از کرم ، فوم یا روغن برای اصلاح مرطوب و خشک است. حتی هنگام اصلاح خشک، یک روغن محافظ باید در نظر گرفته شود تا به تیغه ها کمک کند به جای کشیدن موها روی پوست سر بخورند. تعمیر و نگهداری یکی دیگر از عوامل کلیدی در مورد داشتن و استفاده از ریش تراش برقی است، و ما به این موضوع می پردازیم… .

نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی

مراحل نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی:

گام یکم:

میشه اطمینان حاصل کنید که تیغه ها تمیز و عاری از مو، پوست مرده و سبوم هستند. ریش تراش برقی را بعد از استفاده بشویید زیرا وقتی تیغه های کثیف با پوست تماس می گیرند، به دلیل ورود کثیفی و روغن به منافذ منجر به تحریک و جوش می شود. 

گام دوم:

حتی اگر در حال اصلاح خشک هستید، همیشه توصیه می کنیم ابتدا دوش یا حمام کنید یا صورت خود را به طور کامل با آب گرم بشویید. آب گرم و بخار فولیکول مو را باز می کند، پوست را نرم می کند و موها را نیز نرم تر می کند! این کار باعث می‌شود که تیغه روی موها راحت‌تر سر بخورد و موها را کوتاه کند، و باعث می‌شود که اصلاح نزدیک‌تر و با تحریک بسیار کمتری نیز انجام شود.

 گام سوم:

چه اصلاح مرطوب باشد چه خشک، باید از نوعی محافظ پوست استفاده کرد.

آماده سازی قبل از اصلاح واقعاً از پوست محافظت می کند و اصلاح بسیار تمیزتر و نرم تری ارائه می دهد و تحرکات پوستی راکاهش داده و باعث راحت تر شدن اصلاح میشود .

تحریک پوست (سوختگی با تیغ و برجستگی های قرمز) اغلب به تیغه هایی مربوط می شود که مو را می کشند و پوست را می گیرند زیرا تیغه نمی تواند به سادگی از بین موها سر بخورد تا آن را کوتاه کند.

 گام چهارم:

برای اصلاح بهتر صورت از حرکات دایره ای شکل استفاده کنید که خیلی کاربردی تر از حرکات خطی است.

گام پنجم:

از مراقبت های بعد از اصلاح، چه مرطوب کننده یا روغن، استفاده کنید تا پوست پس از اصلاح، سفت و هیدراته بماند. در حالی که بسیاری بلافاصله پس از اصلاح به افترشیو روی می آورند، اگر پوست خشکی دارید یا مستعد تحریک پذیری هستید، افترشیو اغلب می تواند وضعیت را بدتر کند.

بهتر است از یک ریش تراش چرخشی استفاده کنید اگر:

– شما پوستی منظم تا سفت دارید.

– فرض کنید ممکن است کمی مسن تر باشید و مدتی است که اصلاح کرده اید.

– موهای ضخیم تر، درشت تر یا تراکم ریش متوسط ​​تا درشت دارید.

– شما قصد ندارید هر روز اصلاح کنید، یعنی ممکن است فقط یک روز در میان ریش تراش بردارید.

– موهای یک یا دوروزه رشد کرده اصلاح کنید نه موهای بلند.

آیا باید از کرم اصلاح یا روغن با ماشین اصلاح برقی استفاده کرد؟ 

بله کاملا. در مورد بافت کرم، فوم، روغن یا پودر، هر چه ترجیح می دهید، اما بدون شک پوست باید از تیغه محافظت شود. چه در حال اصلاح مرطوب یا خشک باشید، یک محصول آماده سازی قبل از اصلاح برای محافظت از پوست عمل می کند و مانعی در برابر تحریک پوست که منجر به راش تیغ می شود، ایجاد می کند.

2 دیدگاه در نحوه استفاده از ریش تراش سه تیغ چرخشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ، خرید و تعمیرات از طریق واتساپ!