نحوه صحیح سشوار کشیدن موها

نحوه صحیح سشوار کشیدن موها

نحوه صحیح سشوار کشیدن موها

اشتباهات رایج در خشک کردن موها که ما انهارا انجام میدهیم:

خیلی میتواند خسته کننده باشد که بعد سشوار کشیدن طولانی در اخر با موهای خشک و وز روبه روبه شوید .

    1.موهای شما خیلی خیس است:

 قبل از شروع کردن به خشک کردن موها با سشوار موها را با حوله یا هوای ازاد کمی خشک کنید این کار باعث کاهش موخوره و همچنین آسیب گرمایی سشوار می شود.

اگر سشوار کشیدن شما بیش از حد طول میکشد یا بازوهای شما هنگام سشوار کشیدن خسته میشوند پس موهای شما برای سشوار کشیدن خیلی خیس هستند.

    2.موها را از ریشه تا تا نوک مو خشک نمی کنید:

 بسیاری از افراد تمایل دارند که از انتهای مو شروع کنند و به سمت بالا حرکت کنند، اما این روش در واقع موهای شما را وز و اشفته می کند.

همچنین باید از پیچاندن موهای خود به دور برس و خشک کردن آن با حرارت مستقیم خودداری کنید. این کار به زمان بیشتری برای خشک شدن تمام طول می کشد و می تواند در دراز مدت به موهای شما آسیب برساند.

شما باید از جلوی خط موی خود شروع کنید و از برس برای بلند کردن موهای خود از ریشه تا نوک استفاده کنید. برس موی خود را با سشوار دنبال کنید و حرکت ها را از ریشه تا نوک آن تکرار کنید تا موها خشک شود.

نحوه صحیح سشوار کشیدن موها
نحوه صحیح سشوار کشیدن موها

     3.شما همه موهایتان را یکجا خشک میکنید:

اگر سعی کنید تمام موهای خود را به یکباره خشک کنید، احتمالاً در نهایت موهای خود را در هم می‌پیچید یا گره می‌زنید. 

  1. موهای خود را به ۶ دسته‌ی چتری، پهلوی راست، پهلوی چپ، مرکز سر، پس سر و پشت سر تقسیم کنید. البته بهتر است بدانید هرچه موهایتان پرحجم‌تر و بیشتر باشد به تعداد تقسیم بندی‌ها نیز افزوده می‌شود.
  2. تقسیم بندی چتری را از شکستگی ابرو راست تا شکستگی ابرو چپ ادامه دهید و سپس این دسته را به عنوان چتری جدا کنید.
  3. برای تقسیم بندی پهلوی راست و چپ، موهای سمت لاله گوش‌ راستتان را تا مرکز سر جدا کنید و با یک کلیپس یا گل سر آن‌ها را ببندید. همین کار را برای سمت چپ خود نیز تکرار کنید.
  4. موهای باقی مانده را از بالا به دسته‌های مرکز سر، پس سر و پست سر تقسیم کنید.

اگر هر بار با یک بخش کار کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت.

     4. سشوار شما خیلی داغ است:

در حالی که سشوار کردن موهایتان در داغ ترین حالت ممکن است کار را سریعتر انجام دهد، اما برای موهایتان خوب نیست. استفاده بیش از حد گرم احتمالاً با استفاده مکرر به موهای شما آسیب می رساند. 

برای موهای نازک ، دمای کم تا متوسط ​​و تنظیم جریان هوا ایده آل است. موهای ضخیم تر می توانند کمی گرمای بیشتر و تنظیم جریان هوا کمتر را تحمل کنند.

همچنین بعد از خشک کردن با یک انفجار هوای خنک دمای موها را کاهش دهید و کار را به پایان برسانید.

    5. شما از برس اشتباه استفاده می کنید:

با کمال تعجب، برس گرد بهترین گزینه برای نتایج صاف و براق نیست. یک برس گرد کشش زیادی برای تارهای مو ایجاد می کند که اگر موهای شما خیس باشد باعث آسیب می شود.

برای نتایج صاف ابریشمی، از یک برس با سطح زیاد استفاده کنید.و در عین حال موهای شما را به آرامی برس بزنید.

    6. از سری نازل استفاده نمی کنید:

ضمیمه هایی که به همراه سشوار شما ارائه می شود قطعات اضافه نیستند. آنها در واقع به شما کمک می کنند تا به اثرات خاصی از خشک کردن برسید. هنگامی که از نازل استفاده نمی کنید، به جای اینکه جریان هوا را دقیقاً به جایی که می خواهید متمرکز کنید، هوای گرم را به همه جا اسپری می کنید.

نحوه صحیح سشوار کشیدن موها

چگونه مانند یک حرفه ای سشوار بکشیم :

اکنون که کارهایی را که نباید انجام دهید، توضیح دادیم، وقت آن است که به چند نکته برای نحوه صحیح سشوار کشیدن موها اشاره کنیم .

استفاده از اسپری محافظ حرارت:

سشوارها از گرما استفاده می کنند، بنابراین مهم است که قبل از سشوار از موهای خود با یک اسپری محافظ حرارت محافظت کنید تا از هر گونه آسیبی جلوگیری شود. اگر موهای مجعد دارید، محافظ حرارت را به موهای خود بمالید تا فرهای خود را بلند کنید.

موهای خود را برش بزنید و  دسته بندی کنید:

بسته به میزان موی خود، موهای خود را به سه یا چند قسمت تقسیم کنید. از جلو نزدیک خط مو شروع می کنید و به سمت عقب حرکت می کنید.

نازل مناسب موهای خود را انتخاب کنید:

اگر موهای صاف یا موج دار دارید و سعی می کنید ظاهری صاف داشته باشید، نازل متمرکز کننده گزینه مناسبی برای شماست.

اگر موهای مجعدی دارید و به دنبال برجسته کردن و مشخص کردن فرهای خود هستید، از اتصال دهنده پخش کننده استفاده کنید تا هوای گرم را پخش کنید و بدون ایجاد موخوره، جهش خود را حفظ کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ، خرید و تعمیرات از طریق واتساپ!