راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت

امروزه در هر خانه‌ای میتوان یک ماشین اصلاح مشاهده کرد که برای مصارف خانوادگی استفاده می‌شود، مخصوصا در دوران افزایش بیماری های مسری نیز احتیاج به یک ماشین اصلاح خوب کاملا ملموس است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مدام برای اصلاح موهای خود به آرایشگاه ها مراجعه می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه های خود و یا حداقل جلوگیری از انتقال بیماری های مختلف به شما و خانواده شما یک ماشین اصلاح سر و صورت خوب انتخاب کنید و خروج از منزل و مراجعه به پیرایشگاه ها را به حداقل برسانید.

 ماشین اصلاح سر و صورت دو کاره

 این گونه از ماشین های اصلاح  دارای تیغه ای قابل تنظیم هستند و علاوه بر آن قابلیت نصب شانه در اندازه های مختلف بر روی آن برای تنظیم ارتفاع بلندی موها نیز می باشد و دارای مارک های مختلفی مانند براون، موزر ، فیلیپس و… می باشد. 

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت
راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت

ماشین های اصلاح برقی سروصورت سه دسته هستند:

۱با موتور چرخشی DC : اغلب دستگاه های فعلی از این دسته هستند و  معمولا برق و شارژ هستند که خود به دو دسته کلیپر و تریمر تقسیم می شوند.

۲با موتور چرخشی AC : این گروه از دستگاه های اصلاح مو به دلیل سنگینی وزن دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این گروه محصول فقط با برق کار می کند.

۳با موتور بوبینی  AC (موتور خطی با حرکت به چپ و راست): این گروه از محصولات با توجه به سابقه طولانی در بازار، در اغلب آرایشگاه ها استفاده میگردد. این محصول فقط با برق کار می کند و شارژی نمی تواند باشد.

یک گروه از دستگاه های اصلاح مو که حرفه ای هستند و با باتری قلمی کار می کند نیز وجود دارد که در برخی آرایشگاه ها برای سفید کردن پشت گردن یا خط انداختن استفاده میشود.

۵ نکته راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت:

۱ شارژ بلند مدت داشته باشد یا دو باتری شارژی داشته باشد تا در حین کار نگرانی از تمام شدن شارژ دستگاه نداشته باشید.

۲ تیغه های برنده و تیزی داشته باشد تا کار کوتاه کردن را به خوبی و سریع انجام دهد.

۳ شانه های پلاستیکی قابل اتصال به دستگاه در سایزهای متفاوت داشته باشد.

۴ حتی الامکان بی صدا باشد.

۵– محور انتقال نیرو از موتور به تیغه ، فلزی باشد نه پلاستیکی.

انواع تیغه های ماشین اصلاح موی سروصورت:

تیغه های ماشین های اصلاح شامل دو تیغه است : تیغه ثابت (تیغ زیر) و تیغه متحرک (تیغ رو).

با توجه به تحقیقات به عمل آمده، مشخص شده که روغنکاری مرتب تیغه ها می تواند از کندی و پوسیدگی تیغه ها جلو گیری به عمل آورد.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سروصورت

تفاوت تیغه سرامیک و فولادی:

تمام ماشین اصلاح های سر دارای تیغه ثابت (تیغه زیری) از جنس فولاد هستند. اما بعضی از دستگاه ها نیز هستند که دارای تیغه متحرک از جنس سرامیک هستند.

بزرگ‌ترین مزیت تیغه سرامیک نسبت به تیغه فولادی این است که تیغه سرامیکی تیزتر بوده و کند نخواهد شد. اما در عوض امکان شکستگی در صورت ضربه خوردن (برخورد به زمین) را دارد.

ماشین اصلاح سروصورت را میتوان به دو دسته شارژی و غیر شارژی تقسیم کرد:

1 – شارژی :

این گروه علاوه بر قابلیت استفاده با برق مستقیم نیز دارای باتری داخلی هم هستند که در زمان های قطع برق یا مسافرت ها و یا حتی در حمام میتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

2 – غیر شارژی (برق مستقیم):

این قبیل لوازم اصلاح نیز فقط با برق شهری کار میکنند و برای استفاده باید کابل آنها را به پریز برق متصل کرد.

معمولا این گروه دارای قدرتی بالاتر از نمونه های شارژی هستند چراکه قطعات آنها برای استفاده از برق قوی و نه باتری ساخته شده و دارای کیفیتی بالا هستند.

بهترین ماشین اصلاح سروصورت برای مسافرت:

اگر میخواهید برای مسافرت بهترین ماشین اصلاح را انتخاب کنید، بهتر است نمونه های شارژی را خرید کنید .

اگر میخواهید برای استفاده در منزل یکی از صدها مدل موجود را تهیه کنید مدل های برقی میتواند سالهای طولانی شما را از خرید مجدد یک ماشین اصلاح بی نیاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ، خرید و تعمیرات از طریق واتساپ!